Search
Close this search box.

۵ پرینتر ارزان قیمت در سال ۲۰۲۱

5 پرینتر ارزان قیمت

این روزها ، چاپگرها در محدوده های قیمتی مختلفی ارائه می شوند. اما اگر بدنبال دستگاهی با قیمت مناسب هستید ، یافتن بهترین چاپگر با بودجه کم ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. اما با این وجود نیازی به خالی کردن حساب بانکی خود ندارید تا چاپگری با عملکرد مناسب و قیمت مناسب پیدا کنید! ما چاپگرهایی را انتخاب کرده ایم که دارای قیمت پایینی هستند و بسیار مقرون به صرفه ای هستند. در زیر لیستی تهیه کرده ایم که 5 پرینتر ارزان قیمت سال 2021 با بهترین امتیازات و ویژگی ها را نشان می دهد. پس برای انتخاب گزینه خود ادامه مطلب را مطالعه کنید.

5 پرینتر ارزان قیمت

بهترین چاپگر جوهر افشان ارزان – Canon PIXMA MG3620

یکی از 5 پرینتر ارزان قیمت سال 2021 ، Canon PIXMA MG3620 است. این یک مدل جوهری همه کاره است که نسبتاً کم حجم است و فضای زیادی را روی میز شما اشغال نمی کند. این دستگاه دارای یک اسکنر مسطح با وضوح بالا است که می تواند برای اسکن اسناد ضخیم مانند یک کتاب درسی یا کتابچه راهنما استفاده شود.

به لطف کارتریج ها با قیمت مناسب ، هزینه چاپ آن بسیار مناسب است ، به خصوص برای چاپ های رنگی و عکس. در حالی که دقت رنگ آن متوسط ​​است ، اما عکس های زیبا و دقیق چاپ می کند. این دستگاه قابلیت چند اتصال همزمان را دارا می باشد و به شما امکان می دهد از طریق Wi-Fi و USB متصل شوید ، به علاوه از Apple AirPrint و Mopria Print Service در صورت تمایل می توانید استفاده کنید.

متأسفانه ، از آنجا که فاقد اسکنر ورقه ای است ، اسناد چند صفحه ای نیاز به اسکن دستی دارند. سیستم کارتریج آن کاملاً ضعیف است و عملکرد چاپ بسیار پایینی برای صفحات سیاه و رنگی دارد ، بنابراین ممکن است کارتریج ها را مرتباً تعویض کنید. در مجموع ، اگر شما به دستگاهی برای چاپ های تصادفی در خانه یا محل کار نیاز دارید و نمی خواهید هزینه ی زیادی پرداخت کنید ، این یک چاپگر مناسب است.

استفاده در منزلدفاتر اداری کوچککار دانشجوییچاپ سیاه و سفید
7.14.46.95.7
5 پرینتر ارزان قیمت

بهترین پرینتر عکس ارزان قیمت – Canon PIXMA TR4520

Canon PIXMA TR4520 بهترین چاپگر ارزان قیمت برای چاپ عکس است. این مدل جوهر افشان جمع و جور همه کاره دارای کیفیت چاپ عالی و هزینه چاپ پایین برای تصاویر شما است. دقت رنگ آن برای چاپ های رنگی معمولی به اندازه کافی مناسب است ، اما ممکن است برای استفاده حرفه ای به اندازه کافی مناسب نباشد.

این دستگاه از یک اسکنر مسطح با وضوح بالا برخوردار است که برای اسکن یا کپی عکس بسیار مناسب است. همچنین یک اسکنر ورقه ای برای اسناد چند صفحه ای دارد. شما می توانید از چند طریق به آن متصل شوید ، از جمله ایتنرنت ، USB کامپیوتر ، Wi-Fi و از طریق Apple AirPrint و Mopria Print Service.

متأسفانه ، گرچه هزینه چاپ آن برای عکس ها و اسناد رنگی مناسب است ، اما به دلیل بازده بسیار پایین در چاپ های سیاه و سفید ، دستگاه مناسبی نیست. در حالی که کارتریج های آن نسبتاً ارزان هستند ، اما ممکن است آنها را در فواصل زمانی کوتاه تری تعویض کنید. همچنین سرعت چاپ به طرز ناامید کننده ای کند است و بیرون آمدن صفحه مدت زمان زیادی طول می کشد! اگر به دنبال چاپگری برای چاپ عکس و تصاویر رنگی هستید ، این دستگاه انتخاب خوبی است.

استفاده در منزلدفاتر اداری کوچککار دانشجوییچاپ سیاه و سفید
7.14.44.14.1
5 پرینتر ارزان قیمت

بهترین چاپگر لیزری ارزان قیمت – Brother HL-L2370DW

بهترین پرینتر لیزری ارزان قیمت ما Brother HL-L2370DW است. این دستگاه یک مدل ساده و تک رنگ است که دسترسی آسان به کارتریج های تونر و قسمت درام را فراهم می کند. این دستگاه طیف وسیعی از گزینه های اتصال بی سیم و سیمی را ارائه می دهد و با برنامه های تلفن همراه Brother iPrint و Scan سازگار است. از آنجا می توانید چاپ کنید و سطح تونر را بررسی کنید.

سیستم کارتریج آن تعداد شگفت انگیزی از صفحات سیاه و سفید را چاپ می کند که به شما در پایین نگه داشتن هزینه چاپ کمک می کند. متأسفانه ، از آنجا که قسمت درام از کارتریج تونر جدا است ، شما حتما باید آن را تعویض کنید ، که هزینه اضافی برای شما ایجاد می کند. همچنین ، این دستگاه اسکنر ندارد ، اگر شما به کار دیگری غیر از چاپ به آن نیاز دارید ، برای شما مشکل ساز می شود. مانند اکثر چاپگرهای لیزری ، عکس ها را با کیفیتی بدی چاپ می کند و به عنوان یک مدل تک رنگ ، نمی تواند به صورت رنگی چاپ کند. به طور کلی ، این یکی از بهترین چاپگرهای لیزری است که ما آزمایش کرده ایم و اگر فقط به چاپ سیاه و سفید نیاز دارید ، گزینه شگفت انگیزی است.

استفاده در منزلدفاتر اداری کوچککار دانشجوییچاپ سیاه و سفید
2.26.26.58.7
پرینتر ارزان قیمت سال 2021

همراه با اسکنر – Brother HL-L2390DW

اگر به اسکنر نیاز دارید ، Brother HL-L2390DW را در نظر بگیرید. این دستگاه لیزری همه کاره نسبت به Brother HL-L2370DW عملکرد پایین تری دارد و هزینه چاپ آن بیشتر است. اما دارای یک اسکنر مسطح بسیار بزرگ است که می تواند موارد ضخیم مانند کتاب های درسی را اسکن کند. گرچه در چاپ کمی کند است ، اما هنوز هم بسیار عالی است و برای اکثر افراد به اندازه کافی سریع می باشد. متأسفانه ، اسکنر ورقه ای ندارد و نمی تواند به طور خودکار اسناد چند صفحه ای یا ورق های دو طرفه را اسکن کند. که اسکن این نوع اسناد را بسیار طولانی می کند. اگر به دنبال یک چاپگر لیزری ارزان قیمت فقط برای چاپ متون سیاه و سفید هستید ، HL-L2370DW یک انتخاب عالی است. با این حال ، اگر به هم اسکنر نیاز دارید HL-L2390DW گزینه بهتری است.

استفاده در منزلدفاتر اداری کوچککار دانشجوییچاپ سیاه و سفید
4.16.66.98.7
پرینتر ارزان قیمت سال 2021

بهترین چاپگر از لحاظ قیمت – Canon PIXMA TR7520

یکی از 5 پرینتر ارزان قیمت سال 2021 ، Canon PIXMA TR7520 است. اگر به دنبال چاپگری متناسب با کاربردهای متنوع هستید ، این مدل جوهر افشان همه کاره یک گزینه عالی است. این دستگاه دارای یک اسکنر مسطح برای اسکن موارد ضخیم و اسناد چند صفحه ای است. عکس هایی با جزئیات و با رنگ هایی کاملاً مشخص ، عمیق و به اندازه کافی دقیق تولید می کند. به لطف قیمت کارتریج نسبتاً ارزان ، هزینه چاپ بسیار خوبی دارد. و مخصوصاً برای چاپهای رنگی و عکس بسیار عالی است. طیف گسترده ای از گزینه های اتصال بی سیم و سیمی ، از جمله بلوتوث ، Wi-Fi و پشتیبانی از Apple AirPrint و Mopria Print Service را ارائه می دهد.

متأسفانه ، عملکرد سیاه و سفید آن ضعیف است. بنابراین اگر قصد چاپ اسناد تک رنگ را دارید ، ممکن است کمی ناامید شوید. همچنین ، از آنجا که ویژگی اسکن دو طرفه ندارد ، باید ورق های دو طرفه را به صورت دستی وارد کنید که ممکن است خسته کننده باشد. با این وجود ، اگر به دنبال دستگاهی با قیمت عالی هستید ، این گزینه خوبی برای استفاده در منزل است.

استفاده در منزلدفاتر اداری کوچککار دانشجوییچاپ سیاه و سفید
7.15.68.16.3

بیشتر بخوانید :

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظر ثبت شده
بازخورد داخلی
نمایش همه نظرات

بیشتر بخوانید :