قوانین و سوالات

دانستنی های قبل از خرید

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های اسجیت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران ، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های صدرا تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

خسارت در هنگام حمل و نقل :

اسجیت همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برساند. با توجه به بسته‌بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات ، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.

در صورت  آسیب دیدن کالا در هنگام حمل و نقل و جابجایی باید از شرکت حمل کننده پیگیری شود. اسجیت فقط می تواند شما در تسهیل امور تعیین خسارت همراهی کند.

برگشت کالا :

خریدار موظف است هنگام دریافت کالا از مامور پست یا پیک یا مسئول حمل و نقل کاملاً آن را بررسی و در صورت مشاهده هرگونه عیب ، آسیب دیدگی ، خرابی بسته بندی از قبول آن خودداری کند. فروشنده مسئولیت معیوب بودن ظاهر و بسته کالا را بعد از دریافت کالا توسط خریدار را به عهده نمی گیرد.

در صورت هرگونه مشکل نسبت به خرابی دستگاه یا وجود عیوب دیگر قبل از مرجوع کردن کالا با واحد فروش اسجیت تماس حاصل فرمایید.

رعایت حریم شخصی :

اسجیت برای خرید یا استفاده از برخی خدمات وب سایت ، اطلاعاتی مانند شماره های تماس ، آدرس و … را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات ، مانند متن ، گرافیک ، لوگو ، تصاویر ، ویدئوها ، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط اسجیت جزئی از اموال سایت اسجیت محسوب می‏‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی ، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

پشتیبانی :

ما در اسجیت با پشتیبانی از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ بعد از ظهر روزهای کاری شما را تنها نخواهیم گذاشت و تمامی سوالاتتان در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده خواهد شد. در صورت تمایل به انتقاد یا پیشنهاد غیرتلفنی می‌توانید از صفحه تماس با ما استفاده کنید.

همه اطلاعات مورد نیاز کاربران در سایت اسجیت قرار داده شده است و اشخاص می‌توانند با مراجعه به قسمت درباره ما و مطالعه آن کاملا با اسجیت آشنا شوند. همچنین واحد خدمات مشتریان پاسخگوی هر گونه ابهام و سوال کاربران هستند.

مرحله اول
مرحله دوم
مرحله سوم
مرحله چهارم
مرحله پنجم
مرحله ششم

ارسال سفارش و مرجوعی کالا :

شما می توانید از طریق ناحیه کاربری خود  سفارشات خود را پیگیری نمایید. همچنین می توانید در روز های کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته ، به استثنای تعطیلات عمومی ، کلیه سفارش‏‌های ثبت شده خود را در طول روزهای کاری از کارشناسان ما پیگیری نمایید.

اسجیت در شهر مشهد و برخی از شهرهای پرجمعیت ایران اقدام به تحویل فوری سفارشات نموده است. تحویل سفارشات شما طبق شرایط ، در مشهد یک روز کاری و در سایر شهرها سه روز کاری زمان خواهد برد. امکان پرداخت وجه با دستگاه کارتخوان در محل امکان پذیر نیست و باید در هنگام ثبت سفارش پرداخت صورت گیرد.

تمامی کالا توسط تیپاکس ارسال می شود. در صورتی که تمایل دارید کالای شما از طریق دیگر مانند بابری یا به صورت هوایی یا سایر شرکت های حمل و نقل ارسال شود در قسمت توضیحات سفارش خود این موضوع را مطرح نمایید. توجه داشته باشید با توجه به رعایت اصول قیمت گذاری هزینه ارسال کلاها به عهده مشتری می باشد.

تحویل کالا هایی که به صورت هوایی ارسال می شوند یک روز کاری خواهد بود. اما در صورتی که کالای شما بیش از چهار کیلوگرم وزن داشته باشد این امر میسر نیست و کالا توسط واحد انبار و پردازش توسط تیپاکس ارسال خواهد شد. هزینه ارسال کالاها با توجه به وزن و مقدار فاصله شما از اسجیت از 20000 هزار تومان تا 60000 هزارتومان متغییر است.

در صورت بروز مشکل در سبد خرید مانند انصراف مشتری ، یا مرجوع کردن کالا مبلغ پرداخت شده طی 72 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس ، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است .همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

با توجه به ثبت سیستمی سفارش ، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش ، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.

  • در صورتی که نیاز به فاکتور رسمی دارید قبل از پرداخت و ثبت سفارش خود با کارشناس و پشتیبان سایت جهت ثبت و تغییر اطلاعات گفتگو نمایید.

شما میتوانید از طریق فرم درخواست مرجوعی در پروفایل ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید. هنگام تماس درخواست می شود توضیحات لازم را جهت مرجوع کردن کالا ارائه دهید.

مشتری میبایست شماره کارت بانکی که حساب آن به نام صاحب پروفایل میباشد را در حساب کاربری اسجیت خود ثبت نماید. (در خصوص افراد زیر 18 سال فاقد کارت بانکی ، شماره کارت یکی از والدین ایشان با اولویت پدر، کفایت میکند.)
در صورت لزوم عودت وجه به حساب مشتری، اصل بر این است که مبلغ به شماره کارت اعلام شده توسط مشتری عودت خواهد شد. مشتری با درج شماره کارت در حساب کاربری خود میپذیرد که نسبت به انجام تراکنش های مالی در خصوص عودت وجه خرید های انجام شده از اسجیت ، رضایت داشته و با معرفی کارت در حساب کاربری مسئولیت های قانونی در این خصوص را میپذیرد.

ابتدا وارد پروفایل خود شوید.
روی گزینه ی “سفارشات من” کلیک کنید.
میتوانید در این قسمت سوابق سفارشات خود را ملاحظه فرمایید.
  1. دریافت اطلاعات کالایی که قصد مرجوعی دارید ابتدا باید به صورت تلفنی یا ثبت در قسمت تماس باما اعلام گردد ، سپس کارشناسان خدمات پس از فروش ایرادات مطرح شده را بررسی می‌کنند و بعد از بررسی اولیه و تایید خواسته می شود کالا نزد اسجیت ارسال گردد.
  2. بعد از رسیدن محصول به اسجیت ، علت مرجوعی کالا توسط کارشناسان بررسی و مطابق با شرایط و قوانین موجود ، درخواست مرجوعی تایید یا رد می‌شود.
  3. پس از بررسی و در صورت تایید ایراد مطرح شده در خصوص کالا ، از خریدار و مشتری خواسته می شود جهت برگشت وجه اقدمات لازم را انجام دهد.

۱. هرگونه استفاده ، نگهداری و کارکرد ناصحیح و خارج ساختن محصول از شکل عادی

۲. هرگونه دستکاری و اقدام به سرویس ، تعمیر یا تغییر توسط افراد غیر مجاز

۳. خرابی به دلیل استفاده‌ی نادرست از کالا

4. هرگونه ضربه خوردگی و تماس با مایعات و رطوبت و سرقت

5. نصب هر گونه نرم افزار و برنامه‌ی تأیید نشده توسط شرکت

قبل از تحویل دستگاه برای خدمات ، لطفا هرگونه اطلاعات شخصی شامل دفتر تلفن ، پیام‌های کوتاه ، عکس و فیلم را از آن پاک نمایید. همچنین سیم کارت و کارت حافظه را نیز از دستگاه خارج نمایید . خدمات در خصوص نگهداری و بازیابی اطلاعات و همچنین کارت‌ها مسئولیتی نخواهد داشت.

مدارک مورد نیاز جهت استفاده از گارانتی:

  1. اصل کارت گارانتی
  2. جعبه دستگاه
  3. توضیحات خرابی

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟

روش‌های ارتباط با ما

۰۵۱۳۶۶۱۱۹۹۹

info@sjit.ir